FAQ

Bestilling

1. Hvordan bestiller jeg på Thomsons.dk?

2. Har i modtaget min bestilling?

3. Kan jeg annullere min bestilling?

4. Er der mulighed for at ændre bestilling eller tilføj flere vare?

 

Levering

1. Hvor lang er leveringstiden?

2. Hvordan fungerer levering?

3. Kan jeg hente i butikken?

4. Sender i til Grønland og Færøerne?

 

Retur og reklamation

1. Hvordan returnerer jeg varer?

2. Hvordan reklamerer jeg over en varer?

 

Bestilling

1. Hvordan bestiller jeg på Thomsons.dk?

Du bestiller på Thomsons.dk ved at lægge varer i indkøbskurven.
Derefter vælger du, om du ønsker levering på din adresse, en anden adresse eller til en pakkeshop.
Efter udfyldt leveringsoplysninger, kan du gå videre til betaling og indtaste dine kortoplysninger. Du kan betale med følgende betalingskort: Dankort, VISA-Dankort, MasterCard, Maestro, VISA eller VISA Electron. 

 

Når vi har modtaget din bestilling, sender vi dig en e-mail med en kvittering for, at vi har modtaget bestillingen.

Husk at du har 14 dages fortrydelsesret fra varen er modtaget, og at du selv skal stå for at returnere varen til os, og selv skal afholde udgifterne til dette.

2. Har i modtaget min bestilling?

Din bestilling er gået igennem, når du har modtaget en e-mail med et ordrenummer. Har du ikke modtaget en e-mail, kan du skrive til her på side under 'Kontakt os' eller ring til vores kundeservice på tlf. 41 18 45 45. Vores telefon er åben fra kl.10 til kl.16

3. Kan jeg annullere min bestilling?

Så længe varer ikke er afsendt fra vores lager kan du altid ringe til os, og annullere ordren.
Herefter er det ikke muligt, men du er selvfølgelig altid velkommen til at returnere dit varekøb. 
Husk du har 14 dages fortrydelsesret fra varen er modtaget, og skal selv stå for at returnering, samt udgifterne til denne.

4. Er der mulighed for at ændre bestilling eller tilføje flere vare?

Nej. Dette er desværre ikke muligt. Ønsker du at ændre bestilling eller tilføje flere vare, skal du annullere ordren og forstage en ny bestilling.

 

Levering

1. Hvor lang er leveringstiden?

Vores leveringstid er 2 til 4 hverdage fra bestillings dato

2. Hvordan fungerer levering?

Vi leverer med GLS direkte til din dør, dit arbejde eller til den nærmeste pakkeshop

3. Kan jeg hente i butikken?

Indtil videre er det kun muligt at hente i vores butik i Kolding.

4. Sender I til Grønland og Færøerne?

Nej, det gøre vi desværre ikke.

Retur og reklamation

1. Hvordan returnerer jeg varer?

Ved returnering bedes du give os besked hurtigst muligt på mail eller per telefon.

Varer købt på vores webshop thomsons.dk kan kun returneres til vores adresse i Kolding. 
Du kan aflevere pakken i Kolding Storcenter (Vi ligger i Orange Gade), eller du kan sende til adressen:
THOMSONS
Kolding Storcenter
Skovvangen 42
6000 Kolding
Telefon: 22352354

 

Husk din fortrydelsesret på Thomsons.dk udløber 14 dage fra den dato du har modtaget varen.

Du modtager en bekræftelse så snart vi har modtaget varerne retur. Tilbagebetaling sker på det kort som der blev handlet på.

2. Hvordan reklamerer jeg over en varer?

Såfremt du konstaterer fejl eller mangler ved ordremodtagelsen, bedes du kontakte os senest den første hverdag efter leveringsdagen.

Når du returnerer varen, skal du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse.

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Du kan læse mere om din reklamtionsret i vores handelsbetingelser.

 

INSTAGRAM - #thomsonS

© Copyright 2018 Thomsons Design

Dankort + VISA/Dankort VISA Electron MasterCard VISA JCB MobilePay