FAQ

Bestilling

1. Hvordan bestiller jeg på Thomsons.dk?

2. Har i modtaget min bestilling?

3. Kan jeg annullere min bestilling?

4. Er der mulighed for at ændre bestilling eller tilføj flere vare?

 

Levering

1. Hvor lang er leveringstiden?

2. Hvordan fungerer levering?

3. Kan jeg hente i butikken?

4. Sender i til Grønland og Færøerne?

 

Retur og reklamation

1. Hvordan returnerer jeg varer?

2. Hvordan reklamerer jeg over en varer?

 

Bestilling

1. Hvordan bestiller jeg på Thomsons.dk?

Du bestiller på Thomsons.dk ved at lægge varer i indkøbskurven.
Derefter vælger du, om du ønsker levering på din adresse, en anden adresse eller til en pakkeshop.
Efter udfyldt leveringsoplysninger, kan du gå videre til betaling og indtaste dine kortoplysninger. Du kan betale med følgende betalingskort: Dankort, VISA-Dankort, MasterCard, Maestro, VISA eller VISA Electron. 

 

Når vi har modtaget din bestilling, sender vi dig en e-mail med en kvittering for, at vi har modtaget bestillingen.

Husk at du har 14 dages fortrydelsesret fra varen er modtaget, og at du selv skal stå for at returnere varen til os, og selv skal afholde udgifterne til dette.

2. Har i modtaget min bestilling?

Din bestilling er gået igennem, når du har modtaget en e-mail med et ordrenummer. Har du ikke modtaget en e-mail, kan du skrive til her på side under 'Kontakt os' eller på mail kontakt@thomsons.dk

3. Kan jeg annullere min bestilling?

Så længe varer ikke er afsendt fra vores lager kan du altid skrive til os, og annullere ordren.
Herefter er det ikke muligt, men du er selvfølgelig altid velkommen til at returnere dit varekøb. 
Husk du har 14 dages fortrydelsesret fra varen er modtaget, og skal selv stå for at returnering, samt udgifterne til denne.

4. Er der mulighed for at ændre bestilling eller tilføje flere vare?

Nej. Dette er desværre ikke muligt. Ønsker du at ændre bestilling eller tilføje flere vare, skal du annullere ordren og fortage en ny bestilling.

 

Levering

1. Hvor lang er leveringstiden?

Vores leveringstid er 2 til 4 hverdage fra bestillings dato. Har vi problemer med leveringstinden pga. manglende levering fra vores leverandører, så skriver vi til dig med leveringstid.

2. Hvordan fungerer levering?

Vi leverer med Postnord til nærmeste pakkeshop eller hjem til dig alt efter hvad du bestiller af levering.

3. Kan jeg afhente hos jer?

Du kan godt afhente på vores lager i Børkop udenfor Vejle, men det er kun efter helt konkret aftale, da lagret ikke er åbent/bemandet hele tiden.

4. Sender I til Grønland og Færøerne?

Ja det gør vi!

Retur og reklamation

1. Hvordan returnerer jeg varer?

a) Hvis du fortryder købet eller ved fejl i levering

Ved returnering sender du pakken retur til

Thomsons
Skovbyvej 80
7080 Børkop

Husk din fortrydelsesret på Thomsons.dk udløber 14 dage fra den dato du har modtaget varen.

Du modtager en bekræftelse så snart vi har modtaget varerne retur. Tilbagebetaling sker på det kort som der blev handlet på.

Returfragten betaler kunderne selv.

 

b) Hvis du vil bytte til en anden vare

Skal du have byttet en vare til en anden model/størrelse/farve, returnerer du varen til os, og går ind på Thomsons.dk og lægger en ny bestilling. Vi refunderer købsbeløbet for den returnerede vare, så snart vi har modtager den retur.

Retur til adressen:

THOMSONS
Skovbyvej 80
7080 Børkop

2. Hvordan reklamerer jeg over en varer?

Såfremt du konstaterer fejl eller mangler ved ordremodtagelsen, bedes du kontakte os hurtigst muligt.

Når du returnerer varen, skal du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse.

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Du kan læse mere om din reklamtionsret i vores handelsbetingelser.

 

INSTAGRAM - #thomsonS

© Copyright Thomsons.dk

MobilePay Dankort + VISA/Dankort VISA Electron Mastercard VISA JCB ViaBill Anyday
Powered by ProofFactor - Social Proof Notifications
Trustpilot